ProTechWang Weblog

Perniagaan, Info Online & Mahir Komputer

Masalah Aku dan Tsunami Wang

Posted by protechwang di Julai 22, 2006

21 Julai 2006 2:13PM

List yang telah di buat

  1. Set up email utk yahoo groups
  2. Mula 15/4/2006 – 6/5/2006 klik thru cuma 92
  3. Then aku cuba freerival.com cuma dapat 2 klik thru aje

Masalah

  1. Email under mailto:khmh77@yahoo.com.my dah 1GB dah tak larat nak check banyak spam dari groups yang aku join tak sempat nak delete.
  2. Yahoogroups aku kena blok sebab rebouncing satu yahoogroups hantar spam(lebih kurang 150 email spam sehari utk satu group ) aku join 21 groups yahoo x 150 email spam = 3150 email, last aku check email aku ada +/- 65000 email yang aku dah tak larat nak klik dan baca. then moderator group stop hantar email kat akaun aku sebab dah penuh 1GB.

Kesimpulan: Promosi cara Akmal dah terkena kat saya email saya dipenuhi spam email. Jika anda subscriber FTW kongsi bersama cara promosi program affiliate yang berkesan.

 

Web link direktori and program affiliate Malaysia

 

http://www.protechwang.com/

14 Respons to “Masalah Aku dan Tsunami Wang”

  1. Haha….cara camtu memanglah SPAM. Memang pening n sakit kepala bila problem camtu..

  2. hasrul said

    memang tak leh jalan. tapi kalau ayat power sikit mungkin boleh. lagi satu, produk yang betul² fresh. pasal yang guna kaedah tu, internet marketer jugak. guna psychology sikit.

  3. cikguonline said

    Jenuh nak baca macam tu… fonen.

  4. pendapat saya, join group and email to all subscriber sebenarnya boleh mendatangkan masalah. Banyakkan anda mendapat email sampah (email yang tidak dikenali) dengan ayat dan maklumat yang sama setiap hari, mungkin anda akan berasa tertekan dan bosan. Tak kan hari2 anda nak baca maklumat yang serupa “Tahniah anda adalah pemenang, sila ambil hadiah anda di http://blablabla.com

  5. surfaddict said

    itulah bahana kesan SPAM..kalau byk email mcm tu.nak deletepun dah tak larat..

  6. Ya,itulah bahana menimpa saya, pengajaran dari kesan di atas JANGAN LAKUKAN SPAM…Terima kasih kengkawan atas komen anda.

  7. mdpai said

    em jadikan la sebagai teladan, banyak lagi cara dan tips yang boleh kita praktikkan selain dari spamming ni. Sifu-sifu netpreneur ni semuanya bermurah hati (dengan bayaran :P) untuk berkongsi maklumat tentang perkara sebegini. Jadi kalau ada workshop ke, luang2kan lah masa.. hehe

  8. Sydinar said

    Salam,

    Saya dan rakan saya sedang dalam perancangan dan proses penerbitan buku bercetak bertajuk “MyBlog : Blog-blog Pilihan Terbaik Malaysia”. Saya telah calonkan nama blog saudara akan dimasukkan.

    Kepada rakan-rakan lain yang ingin blog mereka dicalonkan dan disenarai di dalam buku ini , sila baca keterangan lanjut di blog saya. Lihat menu di sidebar untuk tajuk khusus bagaimana mencalonkan blog saudara sekalian.

  9. Sydinar said

    Salam,

    Saya dan rakan saya sedang dalam perancangan dan proses penerbitan buku bercetak bertajuk “MyBlog : Blog-blog Pilihan Terbaik Malaysia”.

    Kepada rakan-rakan lain yang ingin blog mereka dicalonkan dan disenarai di dalam buku ini , sila baca keterangan lanjut di blog saya. Lihat menu di sidebar untuk tajuk khusus bagaimana mencalonkan blog saudara sekalian.

  10. macho said

    BISNES TANPA MODAL. JANGAN TERTIPU LAGI. *MISSING MESSAGE*.

  11. Walikard said

    Saya pun dulu buat benda yang sama…Alhamdulillah, kini dah kembali ke jalan yang benar 🙂 Bersamalah kita merintisnya

  12. linn_comel said

    kesimpulannya jangan main-main dengan spam, kelak ia akan memakan diri

  13. jgn spam spam spam.. 3 kali lagi .. jgn spam spam spam.. lama tak update blog? mana pie?

  14. attaint said

    Attaint says : I absolutely agree with this !

Tinggalkan Jawapan

 
