ProTechWang Weblog

Perniagaan, Info Online & Mahir Komputer

Posted by protechwang di Julai 17, 2006

17 Julai 2006 4:24 PM

 

Salam sejahtera.

 

Aik…rajin post kat blog saya ni. Hehehehe…bukan sebenarnya saya post blog kat site off tanpa internet line. Macam mana pulak tu…begini masa kerja saya banyak menggunakan komputer untuk membuat surat kepada client, buat claim progress untuk projek, buat certificate payment sub-contractor dan lain-lain lagi. So… masa type tu idea perniagaan online tu sentiasa berlegar-legar dalam fikiran tapi line internet takde kat site office saya. So untuk tidak buangkan sahaja idea perniagaan online saya tu saya set up satu file guna ms word kemudian taip apa yang terfikir dalam fikiran saya. Bukan apa, sampai rumah nanti idea tu semua hilang dah sebelum sempat saya buka komputer kat rumah(rumah ada service internet). Apa yang saya taip saya save kat pendrive. So bila dah online masuk kat blog wordpress saya cuma copy and paste aje. Dah ada post pun kat blog saya. Hehehehe….so dah jimat masa dah boleh lebih masa sikit browser kat internet.MASA ITU EMAS….itulah teknik saya post dalam blog, copy and paste. Tak semestinya masuk internet dulu baru post kat blog. Anda pula bagaimana?

 

Wassalam

3 Respons to “”

  1. hasrul said

    bijak.. bijak.. memang betul masa itu emas..

  2. khmh said

    so gunakanlah masa yang ada sebaiknya hasrul macam mane anda manage masa anda

  3. hasrul said

    biasanya saya akan bangun pukul 3.00pg atau tidur pukul 3.00pg.

Tinggalkan Jawapan

 
